Jump to content

Problemer med mails og koder..


Steffen

Recommended Posts

Hej alle :)

 

Jeg er ved at lave mailsene om, så de er opdateret med webshoppens design. Jeg føler dog, at der godt måtte være lidt mere kød på de forskellige status mails der sendes ud til kunderne. F.eks. i den mail jeg afsluttende sender ud til kunden om, at ordren er afsendt og gennemført, har jeg indsat nogle ekstra koder - men de forbliver koder i mailen som kunden modtager. Er der nogen der ved hvordan jeg får dem til at virke?

 

F.eks. har jeg taget disse koder fra en af de andre skabeloner og indsat:

 

 

{delivery_firstname} {delivery_lastname}

{delivery_address1}

{total_shipping}

{total_products}

{followup}

 

Skal jeg ændre noget kode et sted, så den kan trække disse oplysninger?

 

V.1.4.4.1

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er ikke nødvendigvis de samme koder, der er til rådighed i de forskellige tilstande. Du skal kigge efter Mail::Send. F.eks. i classes/OrderHistory.php. Nogle linier før kaldet af Mail::Send sættes diverse variable (i {}) op i $data.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar.

 

Ja, jeg tænkte nok det var sådan noget. Jeg ved godt hvad du mener og hvad der skal gøres, men det bliver for avanceret til i forhold til mine kompetencer, så jeg nøjes med de koder som var meningen fra starten :)

Link to comment
Share on other sites

...eller lige et øjeblik :)

 

Jeg har {followup} til at stå i den mail der hedder in_transit.html. 'followup' hører til i shipped.html, men jeg bruger slet ikke denne mail template, så jeg har flyttet {followup}. Hvis du (eller en anden) kan pinpointe for mig præcist hvad jeg skal skrive og hvor, vil jeg blive yderst taknemmelig!

 

Altså: Jeg vil have {followup} til at virke i mail template in_transit

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...