Jump to content

Recommended Posts

Hallo

Ik heb het forum al helemaal doorgespit maar kan geen antwoord vinden.

 

Ik heb mijn de winkel van mijn klant zo ingesteld dat klanten niet hoeven registreren bij een bestelling.

Gaat prima zo maar op de order bevestiging staat hetzelfde adres bij factuur en verzendadres.

Terwijl het factuuradres anders moet zijn.

Bij een klantregistratie gaat dit wel goed en zie je 2 adressen.

 

Is het mogelijk dit ook bij niet geregistreerde order aan te passen?

en zo ja waar?

Link to comment
Share on other sites

Bij het afrekenen zonder registratie is het inderdaad niet mogelijk om een aparte factuuradres op te geven.

 

Er zijn wel externe modules die deze optie bieden, bijv. deze:

http://addons.prestashop.com/en/checkout/3517-one-page-checkout-for-ps-14.html

Ik lees daar dat deze module is getest t/m 1.4.5.1. Dus als je een hogere Prestashop versie gebruikt dan kan je het beste eerst contact opnemen met de maker en vragen of deze module ook werkt met jouw versie.

Link to comment
Share on other sites

Dank je wel voor je antwoord AKJV, dan kan ik in elk geval stoppen met het zoeken naar de instelling daarvan.

 

Ik zat zelf eraan te denken een ander factuur te (maken) koppelen aan de gast account checkout. Dit zou alleen gaan als de .php van de afreken pagina voor registreerde klanten niet dezelfde is als die van de de gast account. Maar misschien is dit technisch niet mogelijk, ik ben geen programmeur dus zal er eerst helemaal in moeten duiken.

 

Verder is de link naar de module ook een prima oplossing, maar heb jij enig idee of ik die module ook op meerdere sites gebruiken kan? want dan wordt het echt interessant. Ik kan daar geen antwoord op vinden (of ik kijk erover heen) anders neem ik wel contact op met de makers.

 

thnx

Link to comment
Share on other sites

Een aparte factuuradres toevoegen in de php code is vrij lastig en je moet dan goed weten wat je doet.

 

Ik weet niet of je de module op meerdere sites mag gebruiken zonder bijbetaling. Contact opnemen met de makers lijkt me inderdaad verstandig (of kijk anders of ze iets hebben staan in hun Algemene voorwaarden daarover).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...