Jump to content

integrere nethandel og fysisk butik til samme lagerstyring


PixieNova.com

Recommended Posts

Hej,

 

Vi bruger prestashop til vores Online butik.

 

Vi har også fysisk butik hvor vi bruger et kassesystem. Er der nogen der ved om der findes en løsning hvor den fysiske butik kan blive tilkoblet vores nuværende prestashop? i dag har vi to varerlagre, og bruger derfor en del tid på at ændre i varerne på hjemmesiden så den også er opdateret med de varer der bliver solgt i den fysiskebutik.

 

en sådan løsning vil derfor være meget tidsbesparende.

 

 

På forhånd tak,

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ved at lave en løsning der minder om det du efterspørger. Det er en kunde der bruger 24sevenoffice, hvorfra de gerne vil trække lagerstatus 2-3 gange om dagen for automatisk at opdatere de eksisterende varer. Du kan sende mig en mail på [email protected] og så kan jeg give dig en pris når jeg er færdig med at udvikle det jeg er igang med, men du skal regne med at det er samme pris som dem jeg laver det for alt andet ville jo være urimeligt. :)

Link to comment
Share on other sites

Vi har på nuværende et udmærket kassesystem der hedder EcoPOS og er ikke interesseret i at skulle investere i et nyt for at kunne integrere til dette. Mit spørgsmål er om der i forvejen findes et prestashop kassesystem, der kan kobles direkte til en eksisterende prestashop baseret webshop ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

hvis jeres nuværende POS system kan generere en CSV / XML fil eller lign. samt importere så er det ikke det store problem at sammenkører hvis der er match på varenr.. så kan det opsættes via et simpelt autoscript...

 

jeg benytter faktisk ikke Prestashops lagerstyring på nogen måde, da alle varer er fra fjernlager, dvs. varer + lager samles først på min egen server, og så opdatere jeg prestashoppen baseret på det ;-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...