Jump to content

Opgraderet shop - langt om længe....


Homeshop.dk

Recommended Posts

Det ser interessant ud med epay delen, det er dog ikke lavet til små skærme, på den side hvor man taster kort info kan det hele ikke vises på min skærm, og man kan ikke scrolle.

 

Der er en masse designmæssige ting jeg personligt ville lave anderledes omkring den lille kurv og checkud delen.

 

Når man trykker på krydsen i højre hjørne hvis man ikke vil betale kommer man aldrig tilbage til siden, den står bare og loader. Jeg vidste iøvrigt ikke at de havde lavet et nyt modul der håndtere betalingerne på den måde der. Det må være i stedet for deres popup vindue?

 

Ellers ligner siden sig selv og ser ud til at fungere meget fint.

Link to comment
Share on other sites

Tak Tim

Ja der skal ændres i CART havde først slået blocken med CART væk så der kun var den i toppen men havde 3 kunder som ringede inden for 10 minutter efter jeg havde sat den online og skulle have hjælp til at checke ud derfor slog jeg den til igen men den skal laves anderledes.

 

Checker det med betalingen og gå tilbage.

 

Mht. til epay modulet så er den en ny version ja ved ikke om den er kommet online fra dem endnu men synes den er meget elegant jeg vil ihvertifald prøve den istedet for relay i første omgang.

Link to comment
Share on other sites

Til lykke med opgraderingen :-)

 

Først og fremmest synes jeg, det er lidt synd, at du bruger rød til "Vis mere" - rød signalerer jo typisk fare, så det er er ikke en god call-to-action farve. Men nu kan jeg sådan set godt lide rød - dog synes jeg stadig, at den tager for meget fokus fra Læg i kurv knappen - specielt pga. count down timeren på alle varerne på forsiden - der er for meget rødt. Selve kurven blender meget i med resten af siden, måske en anden farve på den og på knappen "Kasse"?

 

Der mangler lige lidt padding på teksten på søg-knappen her står teksten lidt lavt (detalje)

Når jeg går til kassen, er siden lidt hakkende i det, når den skal fade - generelt var siden ret langsom om at loade første gang, men det kan man jo nemt lige lave en test på mht. loadtider.

 

Boksen med indkøbskurv resumé mangler stregen i højre side og bunden (igen en detalje)

 

På produktsiderne er der lidt med Facebook grafik og tekst, der ikke står så pænt.

 

Der hvor jeg skal udfylde mine oplysninger under køb, synes jeg, at teksten bør være venstrestillet, eller evt. stå ud for feltet - det ser lidt rodet ud med den centrerede tekst og samhørigheden med det relevante felt går lidt tabt (husk at gøre det nemt for brugerene at taste de nødvendige oplysninger ind, så de hurtigt kan komme videre i købsprocessen).

 

Der er engelsk tekst nederst, hvor man kan oprette en konto. Den vælger default den dyreste fragt, jeg ville sætte den til at vælge den billigste - men grafikkerne for Danske Fragtmænd er lidt utydlige, så det tog mig lidt tid at se, at den ene var privatadresse og den anden erhvervsadresse (disse er ét ord;-). Måske kan man gøre det lidt tydeligere, hvad forskellen er?

 

Det var, hvad jeg lige fandt ved en hurtig gennemgang :-)

Link to comment
Share on other sites

Også tak til dig Prestafan der er lidt at rette, har simpelthen bøvlet så meget med den opgradering at jeg har måtte starte forfra flere gange og derfor er det svært at huske hvad man havde rettet og ikke rettet, men nu ville jeg bare have den online :)

Jeg går straks igang imorgen med rettelser

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...