Jump to content

[Løst] Sprog i nyt theme


allog

Recommended Posts

Hej herinde

 

Jeg har installeret et nyt theme på min PS shop 1.4.7.0 fra template monster. Det kører også ganske fint, men har et problem med at lave oversættelser i moduler.

Hvis jeg f.eks vil rette blockcart i theme299 gemmer den ikke mine oversættelser. Når jeg har indtastet mine oversættelser og trykket på opdater, skriver den de er opdateret, men det er de ikke.. Jeg kan gå ned til modulet igen, og så er der ikke kommet de nye oversættelser på..

 

Hvad kan der være galt.

Link to comment
Share on other sites

Hej Kjeld

 

Ja det er jeg godt opmærksom på.. Der var blevet lagt da.php fil i theme/modules/blockcart men sprogfilen var tom. jeg har så kopiret indholdet fra da.php i standard themet over i den fil, men det hjælper ikke...

er det ikke også mærkeligt jeg ikke kan opdatere oversættelserne i BO..? selvom den skriver de er opdateret, så bliver de det ikke

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Søg ordenligt og man finder en løsning.. :) det sidste indlæg i denne tråd http://www.prestashop.com/forums/topic/155949-sprog-delvist-%C3%A6ndret-i-prestashop/page__p__760623__hl__sprog__fromsearch__1?do=findComment&comment=760623

gav mig løsningen... det virker nu..

Der lå tomme sprogfiler inde i themes/modules/ disse er nu fjernet, og den tager de standard sprogfiler der ligger i /modules/

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg ny i dette forum, og brugen heraf... hvordan retter jeg denne tråd til løst..?

 

Det allerøverste indlæg i forum, når du står på det danske forum er faktisk en vejledning i lige netop dette:-)

 

EDIT: Ups, det står som nummer 2 nu (som "Pinned")

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...