Jump to content

Slette varer


Claus-dk

Recommended Posts

Du kan slette dem i databasen, men det vil jeg ikke anbefale, da man hurtigt kan gøre mere skade end gavn. Under installationen kan man vælge, om man vil installere med eller uden demovarer (men det kan man så vidt jeg ved kun ved manuel installation - ikke one-click). Ellers er der kun den manuelle løsning, nemlig at slette varerne via BO - men så mange er det jo heller ikke, og det er også godt at have nogle at teste med under opsætningen, når det er den første shop, du skal sætte op.

Link to comment
Share on other sites

Det er så også den vej jeg er gået og det er gået vældigt fint, men af en eller anden grund kan jeg ikke fjerne den Ipod touch der er på forsiden..

 

Jeg har brugt en oneclick installation, da jeg godt kan lide at tingene er lette at komme i gang med..

 

sikke en masse tid man kan bruge på sådan noget, men så lærer jeg jo forhåbentligt en masse undervejs..

Link to comment
Share on other sites

Du kan fjerne den fra forsiden, når du står på Katalog. Og så kan du jo evt. deaktivere den og bruge den som testvare. Jeg tror faktisk, du kan slette den, når du har fjernet varens afhængigheder af attributter.

 

Man kan bruge rigtig rigtig meget tid - men det er også nødvendigt, når man vil lære noget nyt:-) Og så er det jo også godt, at vi har et forum, hvor der er tonsvis af viden at hente.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...