Jump to content

Category.php


havegang

Recommended Posts

Hej

Har opgraderet til nyeste version 1.4.7.0 og alt virker - næsten.

På category.php siden har jeg i den gamle version en 'Tilføj til kurv' knap sammen med 'Vis', 'På lager' mm.

Når jeg i nye version angiver min. antal køb for en vare, forsvinder 'Tilføj til kurv'.

 

Nogen fornuftig forklaring??

 

Hilsen

Michael

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke helt din category.php relation og din overskrift? Tilføj til kurv findes ikke i den nye version. Så det du efterspørger, kan du ikke længere. Mere fornuftig forklaring kan jeg ikke bidrage med...Og hvis det ikke er det du mener, må du forklare noget bedre - evt. i form af skærmdumps.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er faktisk ikke sikker på, at vi taler om det samme (jeg tror, jeg har misforstået dig). I nyere versioner af PrestaShop kan du selv bestemme om Læg i kurv f.eks. skal vises, hvis du har varianter - er det dét, du mener? Kan du ikke lige lave et skærmdump, så vi kan se, om vi taler om det samme?

Link to comment
Share on other sites

Hej

Link til screendumpfor en 'category.php'-side: http://dl.dropbox.com/u/1279347/screendump.jpg

Den øverste vare har fået et min. antal (mere end 1) for køb angivet i admin.

De to Bag in a Box kan købes enkeltvis og derfor beholdes 'tilføj til kurv'-funktion.

 

Hele siden er en opdatering fra version 1.2, så hele varekataloget eksisterede i forvejen. Efterhånde som jeg angav min. antal for varer forsvandt 'tilføj til kurv'

 

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Det er først i version 1.4, at det er blevet muligt at specificere minimum antal. Hvis du har sat minimum antal til f.eks. 2, giver det jo ikke megen mening med knappen "Tilføj til kurv" i oversigterne. Man kan jo ikke angive, om man vil have 2, 3 eller 10 stykker fra oversigten.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Jojoba: har sat Vis Tilføj til kurv knappen når varen har attributter" til "Ja" allerede før jeg oprettede denne tråd.

Kjeld: i min gamle version 1.2. havde jeg tilføjet 'quantity'-boks på oversigtssiden. Det kan jeg heller ikke få til at virke i 1.4.

Desuden virker det ikke logisk, at er min. køb sat til 1 vises knappen, men sættes den til 2 fjernes knappen?

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Jojoba: har sat Vis Tilføj til kurv knappen når varen har attributter" til "Ja" allerede før jeg oprettede denne tråd.

 

Så kan du ikke bruge den funktion - dog virker det på varianter, hvor man så lægger standard varianten i kurven (såfremt man tillader læg i kurv ved varianter).

 

Men jeg må give Kjeld ret: Hvis man skal købe to varer, giver det ikke mening at lade kunden tro, at han/hun kan lægge 1 stk. i kurven - hvor skulle shoppen så fortælle kunden, at det ikke kan lade sig gøre at gennemføre købet - det vil da kun skabe frustration og afbrydelse af købet. Du kunne jo i stedet sige, at 1 stk. koster x-kroner men to stk. giver y-kroner i rabat og så pushe kunden til at vælge dette i stedet. (blot et forslag)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...