Jump to content

Varekatalog i PDF


presta-dyr

Recommended Posts

En kunde spurgte, om vi havde et katalog, vi kunne sende. Det havde vi ikke lige, men så fandt jeg et modul (gratis), der kunne klare opgaven. Jeg rettede lidt i det, og jeg synes selv resultatet er ret godt. Så nu har vi et katalog i PDF-format.

 

Den vigtigste rettelse var, at ændre:

 

  $ret .='<tr '.$style.'>';

til:

  $ret .='<tr '.$style.' nobr="true">';

 

så tabellerne ikke "knækkede".

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

syntes dette er et redt fedt modul, helt sikkert noget man kan bruge til noget.

men undre mig over noget.

min viser "/modules/blocknovapdf/files/" i linket

alt dette ses slet ikke hos dig.

derudover er mine billeder meget uskarpe når de kommer over i kataloget, kan se at dine billeder stadig har en fin kvalitet når de er i kataloget.

og sluttelig, hvor er det lige du ser det er nødvendigt at ændre den kode?

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det du ser et link til "/modules/blocknovapdf/files/"?

 

Jeg skal ikke kunne sige, hvorfor dine billeder bliver uskarpe. Jeg rettede i koden, så sideskift blev pænere og så jeg kunne få større billeder i kataloget (200 x 200 pixels). Og så tilføjede jeg links, så man kan klikke på billederne og komme direkte til webshoppen.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

ser dette i min adresselinie.

de store billeder er ikke noget jeg har brug for da mine produkter generelt er ret små, så tror bare jeg beholder den som den er,

men generelt et rigtig godt værktøj.

vi har flere som har efterlyst at kunne modtage et katalog i papirformat, og det kan jeg tilbyde nu, det er klart et kæmpe plus

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej. elsker det her forum, der kommer så mange guld korn og andre fede muligheder til ens shop, så tak til alle jer der poster.

 

Men... nu har jeg installeret det modul som er nævnt, men har lige et problem.

De vare som jeg hvor der er varianter, kommer uden billede på. Er der en løsning på dette?

bruger 1.4.7 hvis det har noget at sige.

Link to comment
Share on other sites

Hej. Det er et fint modul. Har tidligere brugt catalogueTCPDF, men opsætningen er ikke så fin og valgmulighederne ikke så store, som på dette modul. Jeg har dog det samme problem med billeder der mangler, hvor der er varianter, og desuden står prisen nogle steder til 0 kr, andre steder er priserne forkerte!!

 

Desuden kunne jeg godt tænke mig at sortere rækkefølgen efter reference og ikke efter navn. Skal det rettes i AdminNovaPdf.php linie 366:

$products = Product::getProducts(intval($cookie->id_lang), 0, 0, 'name' , 'asc', $idCategory, !$this->config['include_inactive_products'] );

?

Edited by pbo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...