Jump to content

Recommended Posts

(SOLVED)

 

Help,

 

Ik kan nergens een oplossing vinden. Wie kan mij helpen?

 

Wanneer klanten een bestelling willen doen en ze willen gaan afrekenen dan kan de klant kiezen uit inloggen bestaand account (dit gaat goed), inloggen aanmaken nieuw account en inloggen als gast om door te gaan naar betalen. Wanneer de gegevens in zijn gevuld en je drukt op doorgaan dan krijg ik het volgende te zien:

 

Er zijn 3 fouten :

  1. optin is vereist.
  2. date_add is vereist.
  3. date_upd is vereist.

 

Ik weet er geen raadmeer mee! Iemand? (SOLVED)

 

Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Weet je zeker dat die opties uitstaan? Je moet daarvoor wel eerst op de 'Set required fields for this section' tekst (of de NL vertaling daarvan) klikken op de hele lijst met opties te zien.

 

Ben wel vergeten te melden dat je dit ook moet controleren direct op de Customers tab (onderaan), dus zowel bij Customers als Customers-->Addresses.

Link to comment
Share on other sites

Danku Danku!

Heb de hele middag en avond er achter gezeten en heb voor 99 % alle pagina's en opties dubbel gehad, maar je had gelijk ik heb de optie op het hoofd tabblad bij customers niet gezien dat je die ook kon aanvinken. en idd daar stonden de vinkjes wel aan. Ik heb ze uit gezet en hij doet het.

 

Ontzettend bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Graag gedaan.

Soms zie je dingen wel eens over het hoofd, dat overkomt iedereen wel eens :)

 

Zou je [solved] in je topic titel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...