Jump to content

Recommended Posts

Hallo

Ik ben hier nieuw en ben bezig mijn osCommerce webshop om te zetten naar Prestashop.

 

Makkelijker gezegd dan gedaan. Eerst maar eens geprobeerd om iets anders te proberen dan de standaard layout. Ik vond iets bij uhupage.

 

Heb ook een cu3er account dus dat moest toch lukken maar helaas kan de slide niet op de juiste plaats krijgen (moet naar links. Wie kan me een tip geven. Kijk op de verborgen site:

http://www.123shopstreet.nl/new/ waar het probleem is. (Alle artikelen negeren zijn niet van toepassing)

 

Maar ook de Migratie module om osCommerce over te zetten heb ik geinstalleerd en ingeschakeld maar waar ik vervolgens het kreng vind??? Ook daar iemand die daar iets van weet??

 

Ik weet het moeilijke vragen maar voor fanatieke it-ers voer.....

Link to comment
Share on other sites

Met Dreamweaver aanpassen lijkt me. Kunnen jullie aangeven waar ik welk bestand pas ik het aan.

 

Omtrent osCommerce ook sugesties?

 

Hoe/op welke manier heb je die slider erin gezet ?

 

 

Zo te zien heb je de html code van de slider in de header.tpl gezet , hier zul je dan wel wat moeten "gummen" of de header moeten vergroten

 

Ik denk dat met de positionering van de slider niet veel te spelen valt , het betreft hier waarschijnlijk geen module.

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...