Jump to content

QuickPay opsætning - fatter hat...


NickKK

Recommended Posts

Hej,

 

Til en shop har jeg oprettet et QuickPayabonnement og skal til at teste det i PrestaShop. Og det er også lykkedes mig. Men jeg kan ikke få QuickPay frem som betalingsmulighed i OPC-siden. Modulet er selvf. installeret og sådan - men er der noget jeg overser?

Link to comment
Share on other sites

NickKK

 

Og du har selvfølgelig downloaded det seneste modul fra deres side? og det rigtige til 1.4?

Hvis ellers modulet er installeret og aktiveret kan det snart kun være forkert opsætning i BO altså hvilke sprog og valuta den skal understøtte.

 

Havde altså no problems.. da jeg installerede Quickpay.. og har gjort det på 3 shops nu. Husk forresten lige at give skrive rettigheder til alle mapper.. i modulet... kan ikke huske om det kan give et problem.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Jo selvfølgelig kan du da rette i dem.... mener der står betal med Edankort og Dankort

ud for de to boxe... Er vel også det der skal stå?

Jeg bruger kun 1 betalings vindue til alle kort. så står der betal med kreditkort

 

tror du skal ind i en da.php eller osse i selve template. hvis du vil rette i tekster...

 

 

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Keld

 

Lyder rigtig fedt med trasaktions ID på Fakturaen.. gør det lidt nemmere at finde rundt i ved bogføring.

Så skal have prøvet den af.

 

Noget andet er har du været udsat for at Capture fra BO ikke bliver registreret ved quickpay?. Måske det bare er mig der nogle gange har glemt at få den captured fra BO. men har gjort mig det til en regel hver uge at gå ind i quickpay mannager og tjekke og hver gang har jeg fundet 1-2 som ikke er blevet captured... men som sagt kan være forglemmelser fra min side...

Link to comment
Share on other sites

Kjeld, tak for modulet :-)

 

Men jeg synes ikke at teksten var rettet... Jeg har prøvet at rette i da.php men f.eks. der hvor der står "Betal med Edankort" kan jeg bare ikke få rettet. Det eneste sted i da.php, hvor der står "edankort" hjælper ikke at rette.

 

/Nick

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...