Jump to content

[LØST] 2 webshops - 1 kortaftale?


VickyK

Recommended Posts

Jeg fik at vide ved nets at jeg skulle have 2 kortaftaler.. altså 2 oprettelses gebyer da jeg ansøgte om nets.. Dette selv om det er nøjaktig de samme varer... De forklarede at man kunne få en korncern aftale.. hvor det var billigere men så skulle man selvfølgelig have mange flere shops. Der er en mulighed for en gratis registrering af et Subdomæne hvis det er samme slags varer. Quickpay og epay er fuldstænding ligeglade om du har 20 shops på din aftale med dem.. .det er nets der er problemet. dog vil du få et problem med charts hvis du kører flere shops på samme quickpay.. altså evetuelt gengangere af indkøbskurve nr.. og så vil den ikke accepter. og altså jeg fik ingen rabat... dog er det meget nemmere og hurtigere at få godkendt shop nr 2

 

En anden ting er så hvad man eventuelt kan slippe af sted med uden problemer... hvis man ellers sælger samme type varer... tror jeg ikke nets har tid til at komme efter en.. hvis man kører 2 shops... og så vidt jeg ved kan nets ikke se at man kører flere shops ved transaktionerne. da det er epay eller quickpays ip de får registreret.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...