Jump to content

informatie "onze winkels "


Recommended Posts

Vraagje van een beginner :unsure: :

 

Ik wil het winkelblok gebruiken om door te linken naar een van onze andere webshops, dus als je op de link onder het plaatje klikt zou er een nieuw venster moeten openen met die andere webshop.

Ook zou ik de link links bij "Information" weg willen halen maar ik kan niet vinden hoe/waar ik dat kan doen.

 

Iemand die weet hoe/waar ik beide zaken kan aanpassen?

Link to comment
Share on other sites

Information, de pagina's, kun je aanpassen in je CMS. Als je andere linken wilt plaatsen uit je cms moet je bij modules en dan de information module configureren.

 

Winkelblok is, voor zover ik weet, niet mogelijk wat jij wilt. Je kan wel een vrije content module gebruiken daarvoor...

Link to comment
Share on other sites

@ r-m Thanx!

 

Informatie staat nu goed.

 

Winkelblok heb ik wel al aangepast (behoorlijk lang klooien en nu geen idee hoe ik dat gedaan heb), daar staat nu (als je de link onder het plaatje klikt) de info over de andere webshop met logo en aresgegevens. Ik krijg er alleen geen link in bij de adresgegevens, dan geeft de shop de volledige code van de link weer in plaats van een klikbaar woord met een link.

 

En helaas kan ik maar niet vinden waar ik voor dat blok "Netherlands" kan veranderen naar "Nederland" -_-

 

Het linkje in het linkerblok (Informatie) is inmiddels ook verwijderd, heb alleen geen idee hoe me dat gelukt is....

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor het verwelkomen.

 

Ben bang dat ik hier de komende tijd nog wel vaker rond zal hangen....... is toch lastig om zonder een gedegen

kennis van php enzo een shop te bouwen, maar waar een wil is is een weg!

 

@Frens, bedankt, goede tip! ik ga ff zoeken

 

EDIT: werkt perfect! Ik heb nu Nederland ipv Netherlands :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...