Jump to content

Recommended Posts

Al eerder heb ik op dit forum melding gemaakt van het feit dat klanten ineens niet meer mijn winkel konden bereiken. Daarna volgden nog een reeks problemen, na de installatie van opeenvolgende versies van Prestashop. Hoewel stevige hulp van o.a. Maconi, steeds weer problemen. Werd er een beetje moedeloos van.

Vooral toen ik het laatste probleem tegenkwam: ik kon geen images meer van mijn harde schijf halen met het daarvoor bestemde menu en icoontje, en al helemaal niet op mijn domain plaatsen. Ergo er werd gemeld in datzelfde menu dat de server (van mijn host dus) niet bereikt kon worden.

Ook probeerde iemand van de helpdesk van mijn host zijn best voor mij te doen, maar het werd me te ingewikkeld en te tijdrovend wat betrokkene van mij vroeg. Totdat ... ik dacht: laat ik in plaats van Firefox nu een Google Chrome gebruiken en zien wat er dan gebeurt.

Aanvankelijk had Google Chrome wat problemen met mijn instellingen, maar tenslotte draaide dat goed. En dus even zien wat Prestashop 1.4.4.1 nu te bieden had. Verrassend was het wel. Honderden advertenties had ik er al ingeladen, toen ik ineens geen images meer kon verwerken. Nu, met Google Chrome in plaats van Firefox, kon dat zonder problemen.

Ik was ook al gestart met Prestashop 1.4.6.2 waar al na één advertentie het probleem met images optrad. Maar in Google Chrome bleek het probleem verholpen.

Het vermoeden bestaat dat Firefox een update onderging, waardoor het probleem met de images ontstond.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar andermans ervaringen.

Willem Leo van Pelt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...