Jump to content

Bare et godt tip !


sydboen

Recommended Posts

Det er absolut ikke alle der anvender funktionen "Tilbyd gaveindpakning" så fremfor den er inaktiv kunne den tages i brug til andet formål. Tænk kreativt......

 

F.eks. kunne den bruges med ordlyden "Modtag SMS når ordren afsendes" Feltet som fremkommer hvis kunden "hakker" dette af kunne teksten f.eks. være " Indsæt evt. andet mobil nummer for SMS modtagelse" - eller noget andet relevant i den forbindelse.

 

Besværet hermed? Tja en anelse tekst skal rettes eller intet.

 

Bare et forslag............

 

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Bruger selv det sms modul. har dog brug for gave indpaknings muligheden. jeg gør det at ved mobil nr under oprettelse skriver at hvis de udfylder med mobil nr får de gratis sms med ordrestatus. Dette sker så selfølgelig automatisk efter hvilke ordre statusser jeg sætter ordre til, og har nu så lavet lidt om på status leveret. som jeg så sætter ordre til efter nogle dage. der får de en sms med opfordring til at bedømme varen og at jeg selvfølgelig håber de er tilfreds med servicen.

 

Muligheden kan også bruges til at sende Tracking nr hvis man har behov for det.

 

Kan oplyse at over 95% benytter sig af den mulighed for SMS nu.

 

Fordelen er jo indlysende folk læser sms derimod vil mails mange gange ikke blive læst Har også erfaring for at en del mail clients sætter prestashop mail som spam.

 

Nu er næste skridt bare at få lavet en mobil version af siden... da man også i sms kan sende links, og når jeg så får løst det med at gå direkte til bedømmelse af vare i prestashop.. så kan de gøre det direkte fra deres sms..

Link to comment
Share on other sites

Super dejligt at mit indlæg har kunnet bringe lidt debat frem. Der er ingen tvivl om at automatisk afsendelse er en klar fordel, men personligt gør jeg det på den "gamle" måde. Når jeg kommer ud fra posthuset har jeg på forhånd numrene inde i en "gruppe" på telefonen - har standard sms'en og så er det bare at trykke - send til gruppe. Herefter sletter jeg numrene og gruppen er igen klar til nye numre. Okay lidt manuelt arbejde - men ganske gratis

 

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...