Jump to content

siden kan ikke vises/forsøg med testshop virker ikke


DanielBN

Recommended Posts

har fået et problem.

efter jeg opdaterede siden til version 1.4.6.2 virkede alt som det skulle. så downloadede jeg modulet til oversættelse og installerede dette, fra denne tråd (http://www.prestasho...kun-version-14/)

det hele virkede stadig..

derefter hentede jeg mappem "modules" fra min server, og i hvert enkelt modul lagde jeg så den danske oversættelse ind, da disse var forsvundet efter opgraderingen (disse oversættelser havde jeg fra backup, fra før opdateringen)

så uploadede jeg de "nye" moduler til serveren.

nu virker siden så ikke, eller det vil sige, (login, søg og kasse) virker ikke. bruger man nogle af disse, får man blot fejl: websiden kunne ikke vises.

 

har så prøvet at ligge mappen "modules" op igen, altså den jeg havde fra før jeg rettede i den (tog jo selvfølgelig backup)

siden virker så stadig ikke.

er der noget jeg kan have glemt, eller gjort fejl i dette forløb?

Link to comment
Share on other sites

Lagde du oversætteler direkte ind i filerne, eller hvordan skal det forstås, at du lagde den danske oversættelse ind? Eller brugte du importer sprog???

 

Jeg vil tror, at du har rettet noget i en php fil og måske smadret noget i syntaksen i en eller flere filer, eller måske et af dine moduler gør. Du skriver, du har lagt mappen modules op igen, men har du også slettet de ikke "native" 1.4.6.2 moduler igen (de bliver jo ikke slettet ved at du lægger en backup ind). Her tænker jeg, at du måske har et modul installeret, der ikke er kombatibelt med seneste version.

 

Beklager, jeg skyder lidt i blinde, men jeg ved jo ikke, hvordan du har opgraderet, eller om du har aktiveret de gamle moduler 1 for 1 og testet om de virkede undervejs - så det er lidt svært at hjælpe

Link to comment
Share on other sites

ja havde fuld backup af det hele.. dette lagde jeg op og nu virker det.

er så ved at arbejde på at lave en testshop hvor jeg kan lave disse opdateringer først, og så siden hen køre min test shop live, når alt er gennemtestet.

har dog lidt problemer med at lave dette.

 

før lå alt i "public_html"

nu har jeg lagt det over i mappen "public_html/shop"

har så lavet en index.php i "public_html/" hvor der står:

 

<?php

header('Location: http://hendesvalg.dk/shop');

die();

?>

men nu er problemet at, når man går ind på "hendesvalg.dk" så vil min index fil forsøge at sende mig til "http://hendesvalg.dk/shop" og der er et eller andet der som forsøger at sende mig tilbage igen til "hendesvalg.dk"

men kan simpelt hen ikke finde hvad det er som vil sende mig retur igen.. nogle forslag til hvor dette skal ændres?

Link to comment
Share on other sites

har lagt alle mine filer i public_html og min test shop så ligger i public_html/test

min alm shop virker, men min når jeg forsøger at åbne min testshop "hendesvalg.dk/test7441" sender den mig tilbage til "hendesvalg.dk"

har nogen en ide om hvilken fil som kan gøre at man blir sendt tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...