Jump to content

Sprogproblemer


DenGlSmedie

Recommended Posts

Hej

Jeg er ved at sætte en ver. 1.4.6.2 op og har problemer med sproget, franskerne er ikke til meget hjælp her for har du spurgt mere end 2 gange så holder de op med at svare, alt i min shop står på englsk, jeg har valgt sprog, har opdatret sprogpakken og når jeg "lukker op" i modyfi translations står d danske oversættelser der, men de kommer ikke op på skærmen når jeg opdaterer, vil det hjælpe at importere sprogpakken igen og hvilken sprogpakke skal jeg vælge?, den på download viker tom?

 

Lars Mlling

Link to comment
Share on other sites

Ja det har jeg, men jeg kunne se at sprogpakken ikke var komplet, nu har jeg kopieret fra PS til min nye template og det hjalp men der mangler en hulens masse oversættelse i shoppen, jeg kan godt selv oversætte men hvis der er en nemmere løsning :)

 

Lars Milling

Link to comment
Share on other sites

Tja, der sådan set fejl i alle versioner. Jeg er ikke stødt ind i problemer med 1.4.6.2, men jeg har nu også kun brugt den til test.

 

Du skal kopiere themes/prestashop/lang/da.php til dit theme i kataloget "lang", men det har du formentlig allerede gjort. Hvis dit theme har et underkatalog med "modules" skal du være opmærksom på, at der også kan ligge sprogfiler her (da.php).

 

Teksterne i dit theme kan være forskellige fra teksterne i standard-theme, og så må du i gang med at oversætte selv.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...