Jump to content

Overflytning til meebox, side vil ikke virker?


Valkyrja

Recommended Posts

Vores side er flyttet til meebox, og har været nede siden fredag, vi har prohotel 2 og support reagere ikke rigtig. Admin delen virker perfekt men selve forsiden/index kommer ikke. hjemmesiden er blank. cache har aldrig været slået til på shoppen så den er tom. nogen der har nogen ideer til hvad det kan være?

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke forså at support ikke reagerer.

Du har oprettet en ticket, ikke? De gange jeg har gjort det, har jeg da fået svar rimeligt hurtigt. Også en week-end.

Link to comment
Share on other sites

Hej, tak for svar, nej support reagerede ikke hele weekenden fik først et ubrugeligt svar mandag, de savrede på min ticket ret hurtigt da jeg oprettede den om fredagen men de spurgte bare om jeg havde lagt siden i den rigtige mappe.. :blink: hvilket jeg ikke kunne bruge til noget. så jeg opgav at hente hjælp fra dem. jeg havde prøvet at finde div løsninger på nettet, bla rettigheder på folderne som ikke hjalp, samt at sætte den tilbage til smarty 2. intet hjalp. så jeg tog og opdaterede siden fra 1.4.4.1 til den nyeste og så virkede siden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, du er lidt hård ved Meebox.

 

Du mener ikke at du kan bruge deres svar på din ticket til noget, og undlader så at svare.

Hvis du der havde svaret, hvilken mappe du havde lagt dine filer i, så havde du sikkert ret hurtigt fået et svar om det var rigtigt eller ej.

 

Når du søger hjælp, skal du ikke bare optræde som "bedrevidende".

 

Meebox support hvælper så godt de kan, og bliver altså nødt til at stille nogle spørgsmål af hensyn til en uddybning.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...