Jump to content

Attribut och grupper!


Johan F

Recommended Posts

Har ett litet bekymmer till och vet inte hur jag ska gå tillväga. Jag har i min butik lagt upp ett antal attribut grupper och i den ena som heter (Namntryck overall) har jag valt att ha ja och nej och när man väljer ja så ska det läggas till 50 kronor på den totala summan av varan men det gör det inte? Jag skickar med dig två stycken filer en från framsidan och en från hur det ser ut på baksidan i admin. Jag undrar också går det inte att typ lägga olika priser under varje attribut??? Jag skickar också över ett bra translate program som du kan prova som var jäkla bra.

post-278802-0-01943000-1327870796_thumb.jpg

post-278802-0-42090100-1327870805_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Du har skapat kombinationerna fel, vad jag kan se har du 4 olika grupper (zip tröja, långbyxa, tröja kort ärm och namntryck overall) vad du behöver göra är att skapa kombinationer för samtliga val, dvs

ziptröja 10, långbyxa cl 116, tröja kort ärm 3, namntryck overall ja = 1 kombination, osv för alla tänkbara val kunden kan tänkas vilja ha. Det finns en länk högst upp på sidan för kombinations generatorn som du kan använda och där snabbskapa alla möjliga kombinationer av de val som finns.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...