Jump to content

product verhogen


Frens

Recommended Posts

hoi frens

dit is al standaard ingebouwd , of ik lees het verkeerd haha ?

 

als je bv op bekijken klikt kan je het product in de winkelwagen leggen ,, dan onder de prijs heb je de mogelijkheid het aantal te verhogen

 

standaard op 1 hier kan je 2 intypen , of meer ,,,

post-133562-0-26761300-1327604797_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ik bedoel direct bij het product , ok je kan het veld invullen met een bepaald getal , maar handiger was toch een +_ knopje of iets in die geest, kan ik mischien nog zelf maken

 

overigens is hiervoor in html5 een mooie schuifregelaar , maar werkt oa niet in iE en FF naam ben ik even kwijt

Link to comment
Share on other sites

hoi ja dit is direct bij product ,,

althans je klikt op een categorie , krijg je het overzicht en dan klik je op bekijken en heb je direct de mogelijkheid ,

 

er zijn themes die het plus en min knopje idd hebben , kan je eventueel de code eruit halen en deze voor het aantal plaatsen dan de twee images erbij

 

zelf heb ik liever dus dat mensen het aantal kunnen invullen , vooral in de webshop van mijn ega , waar ze dus in de meeste gevallen grote aantallen bestellen , denk dat wij anders heel wat bestellingen missen of mensen gaan klagen als ze 150 keer op het plusje moeten klikken :lol:

Link to comment
Share on other sites

hah klopt bij hele grote aantallen niet zo prettig, in principe zou beiden kunnen

 

 

 

 

zie hier http://www.html5tutorial.info/html5-range.php helemaal onderaan

 

wat javascript en CSS , ik heb het al toegepast op een website , afh , van browser wordt het het al dan niet ingevoegd (of het texveld)

 

je kan de stappen en getallen instellen

 

werkt niet in IE en FF !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...