Jump to content

Cms, nieuw template, plaatsing pagina's.


Recommended Posts

Hoi!

 

Ik ben nieuw in het gebruiken van Prestashop, maar ben heel tevreden.

Ik heb eergisteren het template "design mobilier" gekocht en heb deze dan ook gelijk op mn website gezet.

 

Nu zit ik alleen met het veranderen van de CMS pagina's....

"About us" staat bijvoorbeeld onderin de website, terwijl ik deze juist graag in de balk die horizontaal staat wil hebben, naast "Legal Notice".

 

Ik weet echt niet hoe ik dit kan veranderen, en als ik een CMS pagina toevoeg zie ik deze niet, ook al heb ik hem geactiveerd.

 

Ik kan de pagina's die nu bovenaan in de balk staan bijvoorbeeld wel veranderen, maar ik wil nog meer pagina's toevoegen aan die balk en dat lukt me dus niet...

Hoop dat iemand nog snapt wat ik bedoel ;).

 

Ik snap er helemaal niks van en heb overal gezocht, maar kan het niet vinden!

Het antwoord zal vast heel simpel zijn en ik hoop echt heel graag dat iemand hier een oplossing voor heeft!!!

 

Alvast bedankt,

 

Merquitied.

www.lushfashion.nl/shop

Link to comment
Share on other sites

Welkom op het Prestashop forum!

 

Je vragen hebben deels betrekking op een template van een externe partij. Aangezien we niet weten wat er allemaal aangepast is t.o.v. de standaard template is het lastig om je daarmee te helpen.

 

Maar ik vermoed dat je horizontale menubalk een module is. Je moet dan kijken bij de Modules-tab in je backoffice en uitvinden welke module verantwoordelijk is voor je topmenu.

Dan kijk je bij de instellingen van die module en wellicht dat daar een optie is om extra CMS items te plaatsen. Dat lijkt me wel: omdat er al een 'Legal Notice' staat moet het vast mogelijk zijn om ook 'About us' erbij te plaatsen. Maar hoe dat precies moet weet ik niet aangezien ik niet weet welke topmenu module gebruikt is voor jouw template.

 

Voor wijzigingen onderaan je website moet je kijken in de footer.tpl van je template.

Link to comment
Share on other sites

Hoi , welkom op het ps forum,

 

zoals AKJV al aangaf zit het bij modules ,

in jouw geval voor de bovenste regeltjes moet je waarschijnlijk even op zoek gaan bij modules naar :

blocktopmenu

 

om je footer ( onderste links aan te passen ) kijk of je de module block_various_links_footer kan vinden

 

verder heeft AKJV gelijk en is het inderdaad erg moeilijk om te zeggen als je een thema gebruikt van een externe partij , omdat wij deze dus niet hebben

maar meestal zit er een pdf file bijgeleverd waar alles in staat vermeld hoe je het thema naar eigen wensen kan invullen , zoals het menu boven en onder ,,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...