Jump to content

[SOLVED] Vergelijken producten wil niet


Frens

Recommended Posts

Hoi ,

 

Zo gauw ik het hokje bij product,,selecteer ter vergelijking wil aanvinken krijg ik melding;

 

U kunt niet meer dan 3 producten aan de product vergelijker toevoegen !

 

terwijl er nog niks aangevinkt is ! (Chrome)

 

In IE (9) kan ik wel aanvinken maar krijg melding;

Er zijn geen producten om te vergelijken

 

Iemand een idee wat er mis is ?

 

 

edit

 

Kan ik de optie vergelijken eventueel in de BO uitschakelen?

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat je probleem in Chrome te maken heeft met je browser cache. Heb je ooit eens in Chrome producten aangevinkt voor de vergelijking? Als je die producten niet daarna uitvinkt, dan blijven ze aangevinkt. Probeer in dat geval uit te vinden welke producten je ooit eens aangevinkt hebt of leeg je browser cache.

 

Ik weet niet wat de oorzaak van je probleem in IE9 is... Probeer anders nogmaals nadat je de browser cache van IE9 geleegd hebt...

 

Je kunt de comparator inderdaad uitschakelen, kijk bij Preferences-->Products. En vul dan bij 'Max items in the comparator:' het getal 0 in.

Link to comment
Share on other sites

caches had ik leeggemaakt

 

Heeft altijd goed gewerkt in beide browsers, dat je weer moest uit vinken in Chrome, die ervaring had ik niet

 

ik heb wat producten uitgeschakeld en nieuwe toegevoegd, daarna is probleem ontstaan

 

Edit

 

Overigens heb ik het bij pc Avenue ook,

 

Chrome opnieuw opgestart nogmaals cache leeggemaakt , probleem blijft

 

in IE(9) klopt het ook niet ,,behalve als je bv de 3e keus weer opnieuw aanvink, de 3e keus uitvinken en hiervoor een andere selectie maken geeft weer foutmelding

Link to comment
Share on other sites

Als je ook op mijn website hetzelfde probleem hebt, dan lijkt het toch echt aan je Chrome browser te liggen.

Ik heb het namelijk zonet zelf even getest en zie geen probleem. Het gaat overigens om de cookies, die moet je deleten. Dus je moet de 'Delete cookies and other site and plug-in data' aanvinken bij de 'Clear browser data' opties in Chrome. Maar dat heb je wel gedaan neem ik aan?

 

Verder kan ik je probleem in IE9 bevestigen. Maar als ik de 'browsegeschiedenis' delete dan werkt het weer wel. Hierbij is het niet afdoende om alleen de cookies te verwijderen, dus vink alle opties aan.

Link to comment
Share on other sites

Hallo AKJV opgelost, ik had je eerste topic beter moeten lezen ''producten weer uit vinken" en de pagina's beter moeten controleren, eigenlijk had ik dit uit vinken ook niet echt verwacht , dacht dat dit wel bij een pagina wissel werd geleegd ....Bedankt :D

Link to comment
Share on other sites

Hallo AKJV opgelost, ik had je eerste topic beter moeten lezen ''producten weer uit vinken" en de pagina's beter moeten controleren, eigenlijk had ik dit uit vinken ook niet echt verwacht , dacht dat dit wel bij een pagina wissel werd geleegd ....Bedankt :D

Graag gedaan!

 

Ik vind zelf ook dat deze cookies te hardnekkig worden bewaard. Je kan namelijk niet van bezoekers verwachten dat ze elke keer zelf producten uitvinken om weer anderen te kunnen selecteren. Ik zal dit binnenkort eens in de bugtracker melden.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...