Jump to content

Ændring af tekst i CMS blokke


Tvmania

Recommended Posts

Tekster rettes i Back office under Værktøjer og Oversættelser. Jeg kan ikke lige huske, hvor Sidst Sete står under, men prøv at kigge under Forkontor oversættelser

 

Vedr. farver, skriftstørrelser, layout osv. kan du ikke rette det i dit BO, det skal gøres i de respektive css-filer, der ligger under dit theme. De fleste generelle rettelser laves i filen global.css. Hvis du bruger PrestaShop standard design, er det en god ide, at kopiere hele thememappen og kalde dit rettede theme for noget andet og så bruge det i stedet. Så kan du altid gå tilbage til standard.

Link to comment
Share on other sites

Tak - Super Prestafan 1234

- der havde jeg ikke turde trykke endnu :-) har fundet den ene fejl mangler bare den anden nu.

 

Tilrettelse (WYSIWYG) af siden - forgår det i en html editor eller ?

Åbnes den i teksteditor er det rent volapyk B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo bare brugt den helt almindelige kedeligt template med den hvide baggrund - så hvis jeg vil ændre f.eks baggrundsfarven hvid til en anden farve eller bruge et billed som baggrund...hvor ændres det

 

Snip fra mit første svar:

 

"Vedr. farver, skriftstørrelser, layout osv. kan du ikke rette det i dit BO, det skal gøres i de respektive css-filer, der ligger under dit theme. De fleste generelle rettelser laves i filen global.css. Hvis du bruger PrestaShop standard design, er det en god ide, at kopiere hele thememappen og kalde dit rettede theme for noget andet og så bruge det i stedet. Så kan du altid gå tilbage til standard."

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...