[email protected] Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Sitter här och lägger in mailadresser till vårt nyhetsbrev från de som har handlat i vår gamla webbshop på första sidan. Men var sjutton hittar jag dessa som inte har handlat men har skrivit in sin emailadress och valt att prenumerera på vårt nyhetsbrev??? Har sökt på forumet och hittat flera som har haft en liknande fråga men ingen har fått ngt svar?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Dom kan man väl få med om man genererar lista under administration->nyhetsbrev ? Finns ju generera från block newsletter tjofräs där... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 19, 2012 Author Share Posted January 19, 2012 Jag har inget block newsletter någonstans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 19, 2012 Author Share Posted January 19, 2012 Kan jag inte skriva ett nyhetsbrev från min prestashop? Det finns ju mallar för detta i översättningar??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 20, 2012 Author Share Posted January 20, 2012 Efter massa efterforskningar hittar jag denna http://azharkamar.com/3371/mass-email-newsletters-to-customers-prestashop-module/ Men han pratar om Tools - tabs i admin delen. Men jag har inte ens något som heter tabs??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 20, 2012 Author Share Posted January 20, 2012 Super Mike hjälpte mig att lösa detta! Nyhetsbrev modulen funkar kanon! Se denna tråd; http://www.prestashop.com/forums/topic/151663-solved-missing-tab-in-tools/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts