Jump to content

Tilbyd ekstra produkt før betaling ?


csunds

Recommended Posts

Vil gerne have mulighed for... på betalingssiden at tilføje et ekstra tilbud (eller tilvalg om man vil).... altså tilbyde et super billigt produkt lige inden at man betaler. Nogen der har hørt om, eller kender til modul der kan dette ?

Link to comment
Share on other sites

Jeps, der findes en håndfuld af den slags moduler - men jeg vil gerne have, at den skal foreslå kunden et ekstra produkt, til en specialpris.

 

Altså, et eksempel kunne være:

 

Indkøbskurv indeholder en bil.

Ved tjekud foreslås at tilkøbe alufælge til 3000,- i stedet for 5000,- ved køb uden en bil.

 

Men jeg kan ikke finde et modul til den slags. Kan I?

Link to comment
Share on other sites

Det kan det jeg har set - der var fx. købt en mac pc og så tilbød den at købe apple tv og ipad fx.

Kan huske det var produkter du selv indtastede som related der kom frem ved kassen.

Kan det passe det hed noget med Agile cross selling eller cart - ligenu kan jeg dog ikke finde det

Men hvad med

http://addons.prestashop.com/en/merchandizing/2412-cross-selling-on-cart.html

http://addons.prestashop.com/en/checkout/4324-orderprocess-pack.html

http://addons.prestashop.com/en/merchandizing/1741-crossselling-cart-manager.html

Link to comment
Share on other sites

Jo, men det med at man laver kæder mellem bestemte produkter til crossselling, det er ikke nok. Der skal samtidig en rabatpris m.m. på. Det er jo dér, at salget stiger, fordi kunden synes han får et godt tilbud.

 

Prøv at se på et ekstremt eksempel som cdon.com - de gør det i vid udstrækning... "køb 2 film og få en ekstra boks for kun kr. 9,-..." og den slags. Eller vistaprint.dk som også er gode til det.

 

De moduler på prestashop er latterligt primitive. De gør ikke engang noget særligt ud af layoutet. Alstå bliver den ekstra information på skærmen bare til flimren for kunden og en ekstra grund til at hoppe af inden betalingen.

 

Men tak for forslagene :-)

Link to comment
Share on other sites

Kan nu også være møj irreterende at man skal igennem 10 forskellige tilbud før man kan få lov til at betale. har feks. stødt på problemet ved unitedprint.dk, her bliver man tilbudt næsten alle options som er dyre end det man har valgt før man kommer til check out.

 

Har selv installeret et modul som tilbyder folk en gratis gave hvis de køber for over et bestemt beløb. det fortæller hvor meget de mangler at købe for før gaven udløses ved check out. og har de opnået beløbet, kan de så vælge mellem flere forskellige options af gaver, Syntes jeg kan mærke det giver lidt ekstra køb, ligesom helt sikkert gratis fragt gør hvis man køber for et bestemt beløb.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...