Jump to content

Betalen op rekening


Redzor

Recommended Posts

( Deze post is opgelost zie beneden voor een op rekening module )

 

Hallo,

 

Voor onze webshop ben ik op zoek naar een module die het mogelijk maakt om op rekening te kunenn betalen.

 

Onze webshop heeft reguliere klanten en zakelijke klanten, de zakelijke klanten bestellen bij ons al op rekening, nu willen we dit via de website ook laten doen maar hoe ?

 

Van nieuwe bedrijven heb ik ook de kvk nummer en btw nummer nodig, van een normale klant niet.

maar als ik deze instel dan tijdens het registreren moet een normale klant hier ook iets invullen, of heb ik dat nou verkeerd gezien ?

 

--

Ik ben dus op zoek naar :

  • Module voor op rekening, misschien allen van toepassing als wij de klant in een bepaalde groep hebben gezet. weet niet of dit mogelijk is ?
  • verplicht BTW en KVK nummer tijdens registreren als bedrijf, maar niet als normale klant.

Link to comment
Share on other sites

Je kunt voor vrij weinig geld modules later programmeren door freelancers uit het buitenland, india of pakistan. Zoek dan op prestashop ervaring. Zo'n site is bijvoorbeeld www.freelancer.com

 

succes

 

Bedankt voor de tip, maar ik zoek naar iets gratis en misschien al en bestaande functie in prestashop ? maar niemand verder hier ervaring mee ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...