Jump to content

Hulp gevraagd met opzetten webshop


Recommended Posts

Beste Presstashop gebruikers,

 

Ik ben net begonnen met de opzet van een Shop zonder al te veel ervaring. Nu zoek ik iemand die mij verder kan helpen.

 

Om u een voorbeeld te geven van mijn vragen: In de standaard Themes vind je ''Onze winkels''. Hoe wijzig ik de winkels in deze kaart? En hoe maak ik een extra pagina in de shop, met wat tekst en uitleg?

 

Graag kom ik in contact met iemand die mij verder kan helpen met de van mijn shop.

 

u kunt mij bereiken op : gaukebruin(ad)hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

hoi Gauke ,

allereerst welkom op het prestashop forum .

Op dit forum kan je met al je vragen terecht

om je vragen te beantwoorden :

via je BO = Back office kan je dus via het CMS extra pagina's aanmaken

 

tevens vind je hier op het forum veel informatie over hoe je bepaalde dingen kan en kunt instellen enz

mochten er vragen zijn die je niet terug kan vinden

stel dan gerust je vragen en de mensen op dit forum zullen je verder begeleiden

 

 

een zoektip op dit forum is zoeken tussen aanhalingstekens bv

 

"carriers"

geeft je alle form berichten en info enkel over carriers

 

succes met het bouwen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ik heb hulp nodig bij het opzetten van mijn webshop.

in het begin hebben ze mij geholpen en later moest ik het zelf maar uitzoeken terwijl ik er helemaal geen verstand van had.

zo langzamerhand begin ik mij er steeds verder in te verdiepen en snap inmiddels al een boel maar dit vergt erg veel tijd voor mij.

ben inmiddels een jaar bezig en kom er niet meer verder mee.

 

ik heb iemand nodig die mij de instellingen in de BO allemaal goed zet

en zover klaarmaakt dat ik aan de slag kan om mijn producten er op te zetten.

 

ik hoop echt dat iemand mij verder kan helpen, anders ben ik echt genoodzaakt om hiermee te stoppen en laat hiermee een droom varen.

Link to comment
Share on other sites

ik heb hulp nodig bij het opzetten van mijn webshop.

in het begin hebben ze mij geholpen en later moest ik het zelf maar uitzoeken terwijl ik er helemaal geen verstand van had.

zo langzamerhand begin ik mij er steeds verder in te verdiepen en snap inmiddels al een boel maar dit vergt erg veel tijd voor mij.

ben inmiddels een jaar bezig en kom er niet meer verder mee.

 

ik heb iemand nodig die mij de instellingen in de BO allemaal goed zet

en zover klaarmaakt dat ik aan de slag kan om mijn producten er op te zetten.

 

ik hoop echt dat iemand mij verder kan helpen, anders ben ik echt genoodzaakt om hiermee te stoppen en laat hiermee een droom varen.

 

Beste Jeltje,

 

Het zou jammer zijn als je je droom moet opgeven omdat je ergens niet uitkomt of niet verder komt met het opzetten van je webshop. Maar je kan uiteraard niet van anderen vragen dat ze je bij de hand te nemen en alles voor je instelt in je BO. Nou ja, vragen staat altijd vrij natuurlijk :) maar de kans dat iemand gratis en voor niets al je problemen oplost is klein.

 

Wat in de praktijk wel goed werkt, is om hier op het forum je specifieke problemen/vragen voor te leggen. Kijk eerst of je al een vergelijkbare topic over je onderwerp kan vinden. Zo ja, reageer dan in die topic. Zo nee, maak dan zelf een topic aan met een duidelijke omschrijving van je probleem of vraag. Uiteraard is er geen garantie dat al je problemen snel en naar tevredenheid worden opgelost maar dat is nu eenmaal inherent aan het gebruik van gratis software en een forum dat grotendeels draait op vrijwilligers.

 

Verder raad ik je aan om de online handleiding eens goed door te nemen. Daarin staat eigenlijk alles uitgelegd wat betreft de functies en instellingen in je BO:

http://doc.prestashop.com/display/PS14/User+Guide

Als je Engels niet goed beheerst dan kan je Google Translate gebruiken om het in het Nederlands te vertalen.

 

Tot slot is het altijd mogelijk om betaalde ondersteuning te vragen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...