Jump to content

[SOLVED] Winkelmand wordt weergegeven als Winkelman, kleurenbeheer


brendy

Recommended Posts

De button van de winkelmand wordt weergegeven als "winkelman". Op sommige computers wordt het wel goed weergeven. Ik denk dat dit aan de internet browser ligt. Ik zou graag voorkomen dat fout wordt weergegeven.

 

Weet iemand in welke file ik dit kan wijzigen. Zodat de button iets groter wordt? Ben aan het zoeken geweest, maar zie door de bomen het bos niet meer.

 

Graag zou ik ook de kleur van de winkelmand willen aanpassen zodat het geheel wat vrolijker wordt.

 

Wie kan mij helpen?

 

Groet,

 

Brendy

Link to comment
Share on other sites

hoi brendy ,

je bedoeld de button naast afrekenen ?

weet dus niet welke button vandaar het onderste

 

je kan eea wijzigen in :

global.css

 

tevens in sommige thema's heb je ook css zitten

themes/css/gloabal.css

 

maar ook themes/je theme/css/modules/blockcart/blockcart.css

 

Tip kijk ook even bij :

http://www.prestasho...-handige-tools/

 

post 1 : 1) Agent ransack

en post 3 Firebug hiermee kan je op je website de rechtermuisknop gebruiken en dan de optie element inspecteren kiezen je ziet dan precies waar een button zich bevind hoe deze heet , hoe de instelling zit in een css file etc met agent ransack kan je een bepaald woord (naam) in je prestashop files zoeken

bv shopping cart dan krijg je alle files te zien waar het woord shopping cart in zit en weet of kan je direct zien wat en waar je eea moet bewerken

 

 

om de kleur van je button te veranderen zou je de button van een andere kleur moeten voorzien

de buttons kan je vinden in /themes/je theme / img

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...