Cribbe83 Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Tja,Verkar som att jag råkat radera köpvillkoren i CMS eller döpt om den. Så att när man ska trycka på köpvillkor i ordern så står det page not found. Vad heter filen i CMS från början så jag kan återskapa den?Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Finns ingen fil direkt.. den går på id, id=3 har jag för mig för köpvillkoren.Enklaste är att du i CMS skapar en ny sida för köpvilkoren, och sen i order-carrier.tpl ändrar rad 30 {$base_dir}cms.php?id_cms=3&content_only=1&TB_iframe=true&width=450&height=500&thickbox=truetill{$base_dir}cms.php?id_cms=DITT NYA ID&content_only=1&TB_iframe=true&width=450&height=500&thickbox=true Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacle Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Hej,Jag har en äldre 1.0 version där saknas CMS funktion. Vad gör man då för att skapa en ny sida???MVH Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Vart hittar jag ordercarrier.tpl?Tog oxå bort den av misstag!Någon som kan förklara närmare hur jag ska lösa detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joleyy Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 order-carrier.tpl finner ni under tema foldern:themes/temanamn/order-carrier.tplLycka till Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Tack så hemskt mycket, nu när jag visste vart jag skulle leta var det inga problem att fixa det. Tog inte ens en minut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaSupport Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Jag tackar också för denna informationen. Jag tog bort en del texter i CMS när jag installerade (det skall man inte göra innan man vet vad det är man tar bort egentligen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
xidor Posted June 7 Share Posted June 7 Någon som vet vart man gör samma sak fast i version 8.1.5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts