Jump to content

Paypal Problem


AK

Recommended Posts

Nu har jeg testet at bestille og betale med Paypal , men når jeg har trykt på "Jeg bekræfter min ordre"

kommer flg. op på siden. hvad er fejlen

Bemyndigelse til PayPal mislykkedes

 

 

Der henvises til logs:

  1. PayPal response:
  2. TIMESTAMP -> 2012-01-01T14:49:06Z
  3. L_ERRORCODE0 -> 10002
  4. L_SHORTMESSAGE0 -> Security error
  5. L_LONGMESSAGE0 -> Security header is not valid
  6. L_SEVERITYCODE0 -> Error
  7. PayPal returnerede fejlen

« Tilbage

Link to comment
Share on other sites

Undskyld men jeg må sige jeg ikke helt forstår eller er enig i din beskrivelse af PayPal modulet. Nu beskrives det her at at der opstår fejl under betaling, altså der hvor man bevæger sig fra websiden til betalings-siden. Kunne det mon tænkes at opsætning med div. koder ikke er opsat rigtigt? I så fald vil den optalte fejl opstå. Ang. retur fra PayPal har der været i tidligere tider været et reelt problem. Dette er løst og som bruger kan man selv opsætte retur til ens webshop. Hvis - hvis det var et generelt problem, så burde alle ha det.

Jeg har anvendt (i flere webshops gennem årene) PayPal siden det blev mulgt og har aldrig haft andet det bølv jeg selv var årsag til - lige borset fra den tidligere omtalte "retur-knap".

 

Dette indlæg er kun ment som en bemærkning, og et lille "skub" hen i retning af at kontrolerer koderne endnu en gang ;-)

 

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Hej Bjarne

Du kan sagtens have ret:-) Jeg bruger ikke PayPal i min shop (fordi jeg ikke mener, der er nok danskere, der overhovedet ved hvad det er). Så det er fint med input fra folk, der bruger det - jeg hæftede mig blot ved, at rigtig mange skriver om problemer - og videregav den info.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig i din beskrivelse - helt bestemt. Som udgangspunkt gik mit indlæg også på at Prestashop er en godt valg og de ting der følger med generelt virker. Når ting ikke virker er det ofte serveren shoppen ligger på eller vores egen skyld når tingene ikke lige flasker sig.

Betalings muligheder er og bliver et omdiskuteret emne - og det vil det blive ved med. Jo mere debat omkring dette emne, jo bedre.

PayPal modulet leveret med Prestashop - det virker. Du har ret i at PayPal ikke helt endnu er kendt af danskere, men jeg tror nu ikke at det afholder en kunde fra at handle da selveste betalingen i dag ligner alt andet.

Jeg kunne godt skrive meget mere om brugen af PayPal ;-) men vil dog forskåne læserne for dette (smiler)

Igen - det er super med debat om betalings-modulerne.

 

Bjarne

www.pifosmykker.dk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...