Jump to content

[Solved] Logo Ipv Pijltje


Recommended Posts

Hallo,

 

Een bedrijf heeft me geholpen met het aanpassen van de website/template. Echter vraagt hij nu veel geld voor 1 kleine wijziging (geen service).

 

Ik ben aan het klussen geweest, en heb een nieuwe blockcart module toegevoegd. Daardoor is mijn winkeltas logo weg gegaan. Ik wist niet dat die meteen kwam te vervallen.

Bij mijn winkeltas (winkelmand/shoppingcart) had ik mijn tas logo ipv het pijltje dat er nu zit. Dat is dezelfde logo als mijn avatar hier op het forum.

 

Hoe kan ik dat weer aanpassen?

 

Groet,

 

Fran

post-304271-0-20671600-1323604310_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Als aanvulling op maconl's opmerking:

 

Ik zie (met hulp van Firebug) dat de header van je winkelwagenblok 'block_header_exclusive.png' is in de 'img' folder van je template. Deze afbeelding kan je vervangen door eentje van je eigen voorkeur.

Link to comment
Share on other sites

Als aanvulling op maconl's opmerking:

 

Ik zie (met hulp van Firebug) dat de header van je winkelwagenblok 'block_header_exclusive.png' is in de 'img' folder van je template. Deze afbeelding kan je vervangen door eentje van je eigen voorkeur.

 

Nu wordt ik gek hahaha,, :wacko:

ik was al de hele tijd aan het kijken naar een gebruikte img en kon hem niet vinden

nu kijk ik weer en het staat er (ook met firebug)

 

omdat het aangeeft :

/img/block_header_exclusive.png")

denk ik dat je het toch in je theme in de map IMG moet zoeken

Link to comment
Share on other sites

Een bedrijf heeft me geholpen met het aanpassen van de website/template. Echter vraagt hij nu veel geld voor 1 kleine wijziging (geen service).

 

Yups ze hebben het pijltje (/img/block_header_exclusive.png)

voor het tasje (/img/block_header_exclusive_cart.png

 

omgewisseld en de naam gewijzigd in de map img zoals reeds door akjv was aangegeven :)

ff op solved zetten is dit ook weer gedaan

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...