Jump to content

Site weg na instalatie


Recommended Posts

Problemen met de update naar de laatste versie 1.4.6.2 Daarom heb ik geheel een nieuwe instalatie gedaan op de server. Nu lukt het me niet om mijn bestaande site terug te krijgen. Ik krijg de computersite van presta te zien. Ik vermoet dat ik een aanpassing van de config. setting php. moet doen maar ik kom daar niet uit. Weet iemand hoe ik mijn site terug kan krijgen?? Hcacces heb ik iuitgevoerd.

 

Mvgr, Carel

Link to comment
Share on other sites

Hoi carel ,

Als je een hele nieuwe installatie doet dan is inderdaad de oude helemaal weg

deze wordt dan zo goed als overschreven ..

 

heb je eerst een back up , van zowel je shop als ook je Database gemaakt ?

 

dan kan je eea weer terug zetten ,

en welke problemen had je met de update ?

 

in de map CONFIG en dan de setting.php staan alleen de waarden in om je DB aan te roepen

 

het content van je shop zit dus voornamelijk in je database en natuurlijk in de bestanden van je shop , oa modules , images enz enz .

Link to comment
Share on other sites

Dank voor je reactie. Ik heb een backup. Ik kreeg bij de update een bericht iets van in lijn 54 van een canada...file.. hierdoor kon de update niet worden uitgevoerd. Ik zal het nog wel een keer proberen. Mocht ik het bericht krijgen dan laat ik het je weten. Nu weet ik in ieder geval dat ik opnieuw moet beginnen. Ik maak een nieuwe database aan en doe een update van mijn oude site.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...