pcpro Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 När jag gör testköp upptäcker jag dessa saker: *Svarsmailen som går till kunderna vid köp är på engelska. Jag har försökt, men fattar inte hur/var jag skall ändra det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickardm Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 i filsystemet /prestashop/mails skapar du en mapp som heter sv (för svenska mail) Sedan kopierar du in de engelska mailen och översätter dem som du vill ha dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcpro Posted December 12, 2011 Author Share Posted December 12, 2011 Mappen SV finns redan, men jag laddade hem hela mappen och tittade på filerna. Varje filnamn finns ju både i en textfil och en html, ska man översätta båda ? Dessutom hittar jag inte just de filer som innehåller svarsmailen för mina ordrar. Det går ju ut tre st, två till kunderna och en till mig. Använder banköverföring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts