Jump to content

Valuta angivelse som DKK


Aupino

Recommended Posts

Så er vi blevet godkendt af Nets og Euroline. Må siges at værre ret hurtig Nets ca 2,5uge og Euroline 2 uger. fra vi ansøgte.

 

I forbindelse med godkendelse ved Nets. kræver de at vi opgiver alle beløb som DKK og ikke bare Kr. som vi gjorde før... Det er da egentlig også ok og en lille rettelse. Men undrer mig bare at alle os små shops.. opgiver i DKK og store shops. stadig enten slet ikke skriver hvad valuta beløbet er i eller også bare kr bagefter. Nogen der har erfaringer med det? Syntes bare at opgivelsen DKK kan forvirre nogen kunder.. da det jo ikke er brugt ret meget.

 

I øvrigt.. hvis i skal tage Mastercard og Udenlandske Visa.. prøv at ansøge Euroline.. de gav os meget gode vilkår, og Meget billigere end nets. ved vores omsætning.

Link to comment
Share on other sites

Pertho jo selvfølgelig du har ret i at det kan misforstås.. dog skriver man jo i betingelser at alle priser er opgivet i Danske kroner.

 

Men noget helt andet.. hvad er mest rigtig. DKK 00.00 eller 00.00 DKK. Kan se i andre har lidt forskellig... med hensyn til om det skal stå foran eller bagefter...

Link to comment
Share on other sites

Så længe DKK er valutabetegnelse, tror jeg, at Nets/PBS osv. er ligeglade - jeg har i hvert fald ikke set, at det skal stå før eller efter beløbet. Betingelserne kan man ikke regne med, at alle læser, så jeg tror, at det er en forbrugerbeskyttelse, at man på alle sider med priser opgiver DKK. Specielt hvis man har E-handelsmærket inde over, da de er endnu mere krakilske. Jeg afventer så lige den dag, hvor de også smider folk ud med det samme, når regler ikke overholdes, før jeg vil betale tusindvis af kroner for deres mærke, men det var lige en sidebemærkning:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...