Jump to content

[ Solved ] Geen logo bij orderbevestiging


ArneK

Recommended Posts

Hoi allemaal :)

 

Ben ook lekker bezig om m'n eerste PS in de lucht te krijgen. Moet zeggen dat het af en toe wel wat gepuzzel is maar vooralsnog lijkt het allemaal best goed te gaan.

 

Ik ben echter nog tegen een tweetal zaken aangelopen waar ik nog geen antwoord op heb. Heb natuurlijk het forum doorgezocht en Google heeft ook overuren gemaakt...

 

Ik heb een PayPal testaccount aangemaakt en een paar maal iets besteld. Emails naar de shopeigenaar komen binnen: "Payment accepted" (zal ik ook ergens nog het onderwerp naar NL moeten vertalen).

Ook de orderbevestiging naar de klant (in dit geval komt ie bij mij binnen) gaat eruit. Deze is wel geheel in het NL maar hier ontbreekt het logo en staat er een dik rood kruis.

Bij de andere mails vanuit de shop wordt het logo prima getoond.

 

Bij de orderbevestiging is het logo samen met de order (als PDF) als aanhangsel bijgevoegd. Ook werkt het linken naar de shop via het logo niet...

In de broncode van de mail is dit de link: href="%7Bshop_url%7D"

en dit is het logo: src="%7Bshop_logo%7D"

Het is net alsof de pagina niet juist wordt geïnterpreteerd want %7B is gewoon het { - teken en %7D het } - teken zoals dat in de code staat.

 

Het aangehangen logo kan ik gewoon openen en is het juiste logo. Ziet ernaar uit dat de code voor het plaatje met de link in alle mails hetzelfde is maar toch werkt het bij de orderbevestiging niet zoals ik zou willen. Kan er natuurlijk gewoon het pad in plakken maar ik wil graag begrijpen waarom dit niet werkt...

 

Ik zag ook nog dat het aanmaken van een account bij mij nog altijd in het Engels is. Hoe en waar ik nu precies voor bepaalde vertalingen moet zijn is me nog steeds een raadsel.

Wil niet op de verkeerde plek zaken veranderen vandaar mijn vraag omtrent het vertalen van het formulier voor het aanmelden... ;)

 

BTW, ik werk met versie 1.4.5.1.

 

Hoop dat iemand me op weg kan helpen.

 

Hartelijke groeten,

 

Arne.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...