Jump to content

Gavekort hvordan gøres det bedst?


Aupino

Recommended Posts

Nu julen står for døren, ville jeg gerne kunne tilbyde mine kunder at købe gavekort, men hvordan gøres det nu bedst? Det nemmeste er jo selvfølgelig bare en rabat kode, men syntes der er mange ulemper ved dette.

Hvis nu en kunde har et gavekort på 200kr. og vedkommende vil købe et produkt til 180kr. kan jeg feks. ikke få den til at accepter. Det vil sige at kunder SKAL bruge beløb i shoppen som er over gavekortets værdi.

 

Men vil gerne hører hvordan i gør det?

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu julen står for døren, ville jeg gerne kunne tilbyde mine kunder at købe gavekort, men hvordan gøres det nu bedst? Det nemmeste er jo selvfølgelig bare en rabat kode, men syntes der er mange ulemper ved dette.

Hvis nu en kunde har et gavekort på 200kr. og vedkommende vil købe et produkt til 180kr. kan jeg feks. ikke få den til at accepter. Det vil sige at kunder SKAL bruge beløb i shoppen som er over gavekortets værdi.

 

Men vil gerne hører hvordan i gør det?

 

Aupino

 

Personligt plejer jeg blot at lave en rabatkode, virker fint hos mig.

God vind med det.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

lytter også - findes der en måde hvorpå, man ex. opretter 10 forskellige varer under "gavekort". Hvis kunden vælger varer nr. 1, skal der kunne købes for et valgfrit beløb. Eksakt er der en wellnessbehandling, som man kan få et gavekort på ex. 100 kr. til.

 

Jeg har tænkt på bare at oprette varianter springende med 50 kr. Men, findes der ikke noget bedre?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...