Jump to content

Nyt theme hot or not?


Aupino

Recommended Posts

Ja så har jeg taget springet og købt et nyt, theme til min side ion-balance.dk. syntes mit gamle theme var lidt dunkel at se på, så det jeg lagde vægt på da jeg skulle have nyt theme var det skulle være overskuelig og lyst. Har brugt over 30 timer nu på at få themet til at kører nogenlunde, Selv om det er et købe theme til over 75 euro. Var der desværre rigtig mange bugs. i den.. Var ved at opgive det hele undervejs, men men god hjælp fra udvikleren har jeg fået det meste til at spille nu.. Themet bruger hele skærmen automatisk ligegyldig hvilken opløsning de bruger.

 

Nu vil jeg gerne hører jeres mening.. Den er nok meget alternativ.. da den ikke har de faste rammer som de fleste prestashop themes har..

 

Hvad er godt?

Hvad er skidt?

Hvad kan forbedres? Forslag er meget velkommen...

 

Se siden her. http://www.ion-balance.dk

Link to comment
Share on other sites

Hmm... jeg ved sgu ikke rigtigt hvad jeg skal svare her.

 

Umiddelbart et flot design. Anderledes, som du selv skriver.

 

Men jeg føler mig irriteret over den "reklame" som møder mig på halvdelen af siden. Jeg synes at jeg skal for langt ned på siden, før jeg finder ud af, hvad du egentlig handler med. Jeg kan godt se den sorte "block" men det gør mig ikke mere interesseret i at klikke videre.

Link to comment
Share on other sites

I har nok ret i at det er for "alternativt" og Napz du har ret i at den mangler Call to action. Forsiden er noget bras. men er vild med produkt siderne. og alle de ændringer der er lavet i ordre processen. Men der er bare for mange bugs og for få muligheder for at sætte moduler ind. Så har besluttet at skrotte det theme.. og har nu fundet et nyt som jeg sætter på istedet. Det bliver så et meget mere Standart prestashop theme.

Så har brugt over 30 timer til ingen nytte.. og nogle Euro men så har jeg jo lært det. og desuden fået lært en masse om prestashop.

 

angående reklame slider.. har langt de fleste prestashop themes sådan en og det er den samme som jeg brugte i mit gamle theme.. Men

 

Lige et spørgsmål.. i bagkontoret kan man se hvad browser der bliver brugt.. der står bla Ei6 og ved mig er det ca 30% der bruger den.. kan det virkelig passe? Nærmest ingen prestashop themes er kompatibel med Ei6 mere. selv ikke standart theme..

 

Nå men jeg må igang igen med at installere nyt theme.. men denne gang skulle det helst kun tage 2-3 timer at få den op at spille..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...