Jump to content

Geen omschrijving bij categoriën.


Recommended Posts

Goedemiddag,

 

Ik ben bezig met Prestashop maar als ik een nieuw product aanmaak krijg ik de omschrijving er niet bij, terwijl dat toen ik dat eerst deed er wel bij staat. Ik doe dus precies hetzelfde en toch komt de omschrijving er niet bij te staan.

 

Jullie kunnen het hier zien:

http://volaresounds.nl/2011/category.php?id_category=5

 

In mijn visie doe ik de nieuwe producten precies hetzelfde als bij de andere die wel zichtbaar zijn.

 

Iemand toevallig een idee wat ik verkeerd doe?

 

Groetjes,

Corado

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

Bedankt voor je reactie;

Ik heb bij de korte omschrijving hetzelfde dan in de volledige beschrijving. Dus hetzelfde zou er dan moeten staan.

 

Alleen bij de "grote geluidsset" die ik vorige week heb toegevoegd staat dit er nog wel bij.

 

Bij alles wat ik vandaag probeerde toe te voegen komt het niet meer zichtbaar op de homepage.

 

Ik heb eigenlijk geprobeerd er een verhuur script van te maken maar heb dat allemaal uitgezet en in catalogus modus gezet. Misschien heeft dit er iets mee te maken?

 

Groetjes,

 

Corado

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad een stuk handiger, zo werk ik normaal ook, vandaar dat ik vorige week al een 'set' erop had staan. Helaas is er toch iets mis gegaan. Heb je toevallig een idee of er ergens een gratis "verhuur" script of module bestaat? Ik heb ernaar gezocht, maar helaas niks gevonden.

 

www.ictwebsolution.nl/webwinkel ziet er inderdaad professioneel uit. Netjes.

 

Groetjes,

 

Corado

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...