Jump to content

[solved] mail alerts module niet zichtbaar


pedes

Recommended Posts

ik gebruik PS 1.4.1.0

ik had de maodule mail alerts al een tijd geleden actief gezet en ook mijn test email adres daarin toegevoegd.

nu na heel wat testen van de shop en kom ik op het punt dat ik het email adres in de module mail alerts wens te veranderen, maar die is niet meer zichtbaar in het module tabblad

ik kan wel bij de maodule in het module tabblad op 'configureren' drukken, maar dan krijg ik een lege module (dus enkel de titel 'email meldingen'

 

de bestellingen worden nu dus naar een test email gestuurd , maar ik wil dit aanpassen naar een ander email adres en dit gaat dus niet.

 

ik zou de module kunnen de-installeren en opnieuw installeren, maar dan ben ik wat bang dat ik totaal geen order email meer ontvang

 

is er iemand die hiervoor een oplossing heeft ?

is er iemand die weet waar de email adressen van mail alerts worden opgeslagen ?

 

alvast dank voor een vlugge reply of suggestie

Link to comment
Share on other sites

djkavaa bedankt voor uw reply ...

is het niet zo dat, indien ik 'mail alerts' terug upload via ftp en dus de huidige overschrijf ook de instelling zal overschrijven.

 

ik wel ten alle prijze voorkomen dat er geen melding meer komen, nu komen er nog bij een bestelling maar niet naar het juiste email adres

 

ik zou eerst en vooral dat email adres willen veranderen, dit moet toch ergens zijn opgeslagen ... maar ik weet niet waar ?

 

alvast bedankt voor uw hulp

 

Mvg,

Peter

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...