Jump to content

Prestashop som Engros shop ?


yksi.dk

Recommended Posts

Jeg har behov for at oprette en engros shop på nettet....

 

1: Man må gerne kunne se varerne, men ikke priserne hvis man ikke er logget ind som kunde.

2. Det skal ikke være muligt at registrere sig som kunde uden admins godkendelse.

3. Betalingshorisonten er 15 dage, så betaling er ikke en forudsætning for at ordren kan gennemføres.

 

Er det muligt med Prestashop ?

Og i så fald hvordan?

 

Eller er der andre bud på en shopløsning der er mere velegnet til formålet ?

 

På forhånd tak

Egon

Link to comment
Share on other sites

bruger på min engros shop et modul som kræver oprettelse og godkendelse før du kan se varene og priser.. så er ikke helt det du efterlyser. dog kan man vælge at dette kun gælder bestemte kategorier.. og så kunne du feks have vare med udsalgspriser i en kategori og engros i en anden. og så engros prisen kræver oprettelse og godkendelse før de kan handle. det med 15 dage kredit. kan du sagtes lave med modulet betal med faktura.

Link to comment
Share on other sites

Du kan købe modulet her.http://www.presto-ch...ivate-shop.html huskede forkert med at man kan lade det kun gælde bestemte kategorier er et andet modul. men det kræver ikke godkendelse af kunder før de kan se priser.

Men kik på det og se om det er noget du kan bruge.

 

Eventuelt kunne du jo have en shop med katelogvisning uden priser. og hvis de opretter sig som forhandler sker det via en anden shop som er et subdomæne. feks www.engros.minshop.dk det vil sige du kører 2 forskellige prestashops på samme domæne. er lidt den måde jeg gør det på

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Modulet lader til at være hvad jeg har brug for :)

Jeg har oprettet flere shops for bekendte, men det er første gang jeg har lavet en shop som kunderne ikke må se B)

Det giver mig lidt problemer :wacko:

Jeg takker mange gange for din hjælp

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

 

Som jeg ser det, kan man ikke via Prestashop helt holde priserne væk, men man kan derimod godt sætte én pris (som jo er højere for private) og når kunden har så har tilmeldt sig så efter en godkendelse er prisen en helt anden. Det er bl.a. det man bruger "grupper" til.

"problemet" er via "grupper" sættes en form for rabat, altså prisen ned........ kunne man gå den anden vej, ja så løsningen jo netop her - men desværre.........

 

Mvh

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...