Elin-BioLivs Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 hej! Jag undrar hur jag gör för att plocka bort en vara från en gjord beställning. I detta fall fakturaavgift, men egentligen gäller frågan vilken produkt som helst. Supertacksam för hjälp!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin-BioLivs Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Jag lyckades ta bort den, men då står det att kunden betalat för lite... Kanske inte spelar nån roll, men det jag ville göra var ju att kreditera produkten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Pellets Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Tja! Har samma problem, vill ha bort det helt och fullt, Verkar som det inte går. Kan man inte bara *deleta* bort en gjord fejkad beställning till 100%%%. Gjorde som Elin en gång fick samma som Hen-nom, Gjorde en till idag, fick bort hela med totalbelopp 0 kr. en har skiten kvar av resterna,typ *cancel* order, hur tar man bort det? Tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin-BioLivs Posted October 21, 2011 Author Share Posted October 21, 2011 Så här gör du för att lägga till en ikon för att radera ordern i admin, lärde Patrik mig: Leta upp filen admin/tabs/AdminOrders.php och lägg till $this->delete = true; efter raden $this->colorOnBackground = true; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Pellets Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Fungerar nog på samma sätt som att gå in i PHP My Admin nåt och rensa manuellt då. Fixade till ÅÄÖ den vägen manuellt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peranders Posted December 11, 2011 Share Posted December 11, 2011 Varför ha fakturaavgifter in the first place? Irriterar bara kunder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin-BioLivs Posted December 14, 2011 Author Share Posted December 14, 2011 Varför ha fakturaavgifter in the first place? Irriterar bara kunder. För att få dom att inte välja faktura! Link to comment Share on other sites More sharing options...
peranders Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 Det är ju förstås bra tänkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts