Jump to content

Hvordan fjerner jeg "Powered by prestashop"?


Jacob Skaarup

Recommended Posts

Hejsa Jacob

 

Du gør det mest effektivt ved at gå via FTP-server til mappen admin-themes-prestashop. Download filen footer.tpl og rediger den efter dit ønske. Upload filen igen og du kan nu se resultatet.

Hvis det viser sig at du ikke kan konstaterer at dine ændringer er slået igennem - så gøres følgende.

 

Gå til din admin-del på nettet. Vælg fanen Preferences-Performance. Svar Ja til Force Compile og Nej til Cache afslut med at klikke på Gem

 

Nu kan du se dine rettelser er "slået" igennem.........

Afslut med atter at sætte fluebenene tilbage til Force Compile til Nej og Ja til Cache.

 

Det hele betinger jo at du anvender standard Thems hvis ikke så finder du .tpl-filen i den mappe din Thems nu hedder

 

Det skulle være det.....

 

Mvh

Bjarne

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hej

 

Jeg er ikke den store kodenørd. Men når jeg ændre i footer filen, så fjerner jeg godt nok Powered by Pretashop, men også de links som skulle ligger der. Er det noget i kan hjælpe med??

 

Thomas

 

Det lyder til, at du sletter for meget kode - du skal kun fjerne linien med Powered by....

 

EDIT: Forresten kan du i version 1.4 selv vælge om det skal vises eller ej. Der er et flueben i footer modulet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...