Jump to content

En tur til Paris med PrestaShop


presta-dyr

Recommended Posts

Til dem der ikke allerede har set Carls indlæg. PretaShop holder et møde i Paris næste måned. De vil gerne have en dansker derned, der kan fortælle om e-handel i Danmark og diverse regler mht. moms etc. Jeg spurgte Carl, om PrestaShop dækkede udgifterne. Det gør de. Send en PM til Carl, hvis du er interesseret.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville rigtig gerne deltage i dette møde, men det betyder desværre 3 dage brugt på et endagsmøde, hvis jeg skal nå derned og hjem - og så overvejer jeg desuden deres bar-camp, som har en masse forskellige indlæg, som nok også er meget interessante - også i november. Jeg fik en invitation til mødet, som jeg har takket nej til, men jeg lovede Carl at oversætte og fortælle lidt mere:

 

Mødet er den 10. november i Paris, de betaler flybillet og nogle andre omkostninger - jeg har desværre ikke alle detaljer om disse. Der findes direkte flyvninger fra Billund og København, så hvis du bor tæt herpå, er det en rimelig kort rejse.

 

På mødet ønsker de input om:

Vores regler om e-handel i Danmark, f.eks. reklamationsregler og returret

Lovkrav til en e-handel hjemmeside i Danmark, hvad skal være beskrevet, vist på siden osv.

Vaner, hvad kan folk lide (ved ikke, hvad der ligger i dette)

De bedste betalingsløsninger

De største online butikker

De bedste online butikker - i Frankrig er det 3 suisses http://www.3suisses.fr/

De bedste firmaer til levering og logistik

 

Se indkaldelsen og her kan du også kontakte Carl Favre

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...