Jump to content

Nogle kunder kan ikke tilføje til kurven?


kitchenone

Recommended Posts

Nu prøver jeg lige i det danske forum, det kunne være at en har oplevet samme problem eller kender en mulig løsning. Vi har for nyligt lanceret http://www.kitchenone.dk på prestashop 1.4.1.0.

 

Jeg har nu oplevet at brugere har svært ved at tilføje produkter til kurven. Når de klikker tilføj til kurv ryger de videre til kurven, og der står blot "Din indkøbskurv er tom" (selvom der øverst står 1 vare i kurven).

 

For en lykkedes det ved at klikke tilbage og prøve igen, og for en anden er det lykkedes ved at lukke og åbne explorer igen. Men dette er ikke ret holdbart.

 

Har fundet denne: http://forge.prestashop.com/browse/PSCFI-3436 - men ved ikke om det er samme problem? er det noget med session, eller cookie?

 

:angry:

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Din online chat røg offline (det skal du nok lige tjekke op på) Faktisk synes jeg den er lidt påtrængende dernede i højre hjørne, men det var jo smart nok, at jeg lige kunne chatte med dig mens jeg testede din side. Som kunde, vil jeg dog nok godt have lov til at surfe lidt i fred :-)

 

Nå, men til dit problem: I Firefox er der ingen problemer, men i IE 9 blev jeg ikke sendt videre til kurven første gang jeg lagde en vare i. Der stod blot i toppen af skærmen, at der var 1 vare i kurven, men selve kurven blev ikke vist. Kan det være det samme dine kunder også har set? De næste par gange, jeg prøvede var der ingen problemer.

 

Så jeg tror, du skal teste lidt videre på IE 9 og evt. 8. Hvis jeg var dig, ville jeg også prøve at slå live chat fra mens du tester - blot for at sikre, at shoppen ikke hænger pga. manglende forbindelse til den, som jeg oplevede.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke, om du nu forventer, at fordi det stadig ikke virker, så tester folk videre og fortæller dig, hvorfor det ikke virker? Hvis du vil have et brugbart svar, bliver du nok nødt til at fortælle noget mere om, hvor det virker, hvilken version af PrestaShop, hosting, browserversion og hvad "I" (går ud fra, at I er et firma der har flere shops - eller laver shops for nogen?? - studser over den nye PrestaShop profil.....) har afprøvet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...