Jump to content

Oprette vare uden lager


steengod

Recommended Posts

Du kan fjerne lagerfunktionen i BO - Indstillinger - Produkter. Og samme sted også tillade bestilling af varer der ikke er på lager.

Jeg synes dog ikke, at det er brugervenligt, hvis det for kunden ser ud som om, at de kan bestille, og når de så kommer til betaling, så får de at vide, at varen ikke er på lager.

Link to comment
Share on other sites

ok, så langt er jeg ikke kommet med at lave min butik endnu.

 

Vil det så sige den automatisk blokerer for betalingen, hvis kunden bestiller flere end jeg har fortalt jeg har på lager.

 

Det er jeg så også interesseret i at få fjernet, da jeg normal kan have varerne hjemme igen inden for 2 dage.

 

Hilsen

 

Steen

Link to comment
Share on other sites

ok, så langt er jeg ikke kommet med at lave min butik endnu.

 

Vil det så sige den automatisk blokerer for betalingen, hvis kunden bestiller flere end jeg har fortalt jeg har på lager.

 

Det er jeg så også interesseret i at få fjernet, da jeg normal kan have varerne hjemme igen inden for 2 dage.

 

Hilsen

 

Steen

 

Du bestemmer selv, om man må bestille varer, selv om de ikke er på lager. Det er en indstilling i BO. Jeg har aldrig brugt funktionen, men jeg mener, at kunden får besked om at en del af ordren er i restlager, men at de stadig bliver sendt til betaling, hvis du har tilladt ordrer af varer, der ikke er på lager.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...