Jump to content

Kan ikke få email til at virke


LMS79

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg har sat en shop op i PrestaShop v. 1.4.4.1 på min lokale computer. Jeg mangler dog at kunne få email delen til at virke. Jeg har prøvet både med smtp og php mailer.

 

Begge op i mod hotmail (smtp.live.com:587 TLS). Hvis jeg bruger et lille smtp-testprogram, så kan jeg godt sende mails ud, men ikke via Presta.

 

Jeg har rettet php.ini og sendmail.ini, men lige lidt virker det. Hvis jeg tester inde fra Presta så står loader bare hele tiden at kører og stopper aldrig. Hvis jeg tester via support mail ser det ud til at den sender, men intet sker. Sender jeg via tip en ven får jeg fejl. 1.

 

Nogen som har en løsning?

 

Hilsen Lars

Link to comment
Share on other sites

Om det ligger lokalt eller hos et webhotel er vel lige meget. Min maskine står som server, og der er hul igemmen til den mailserver jeg benytter. Tror der er en bug i presta softwaren siden loaderen bliver ved med at stå og køre uden der nogensinde kommer nogen fejlbesked eller lignende.

Link to comment
Share on other sites

Okay det burde den også kunne... men forstår bare ikke hvorfor min bare står og kører uden at der kommer en fejl eller noget. Er der noget i XAMPP installationen der skal rettes til? For at PrestaShop kan finde ud af det? For sprang email omsætningen over under installationen, da jeg på daværende tidspunkt ikke havde oplysningerne der skulle til. Det skal siges at jeg også lige har testet med Gmail uden held.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...