Jump to content

Hva FAN.. sker der lige med søge funktionen?


Jimmy R J

Recommended Posts

Eks. Søger på G15.

En del af en beskrivelse til et Logitech G15 Gamer Keyboard.

God. G15 Er angivet i overskriften, i kortbeskrivelse, i langbeskrivelse, i metabeskrivelse, i metanøgleord og i tags.

God så.. Kan den så finde det keyboard hvis jeg søger på G15.... NEJ!!!. Det kan "#?)%="(?=%("#¤% sgu da ikke passe????

Please... sig jeg har slået et eller andet fra?. For håber virkelig ikke at søgefunktionen STINKER i den grad ( graden= UBRUGELIG!!!!)

Link to comment
Share on other sites

Men hvis du søger på logitech så kommer det frem?, jeg mener den filtrerer når du har bogstav og tal sammen uden mellemrum.

Du kan så vælge at hacke lidt i søgemodulet hvis du vil have flere resultater. Jeg har ofte hacket den anden vej, for at få færre resultater :)

Hver sine lyster

Link to comment
Share on other sites

Hej griebel.

Ja ved ikke hvordan jeg skal gribe det an da jeg ikke lige kan "hacke" noget he he. Men når jeg f.eks søger på Logitech g15, så kommer der 266 forslag, og hvis det er fordi jeg vil finde lige den model G15 så er 266 produkter jo også en del at skulle kikke igennem?.

Nu vi er ved at snakke søgning mm. Er der et sted hvor jeg bestemmer måden den viser produkterne på. Tænker her. A-Å da min shop lige nu viser fra Å-A og ikke A-Å

Har du nogle forslag?

Takker på forhånd

Link to comment
Share on other sites

Men hvis du søger på logitech så kommer det frem?, jeg mener den filtrerer når du har bogstav og tal sammen uden mellemrum.

Du kan så vælge at hacke lidt i søgemodulet hvis du vil have flere resultater. Jeg har ofte hacket den anden vej, for at få færre resultater :)

Hver sine lyster



Hej

Er det noget som en newbie kan springe på det med at hacke de søgefunktioner?


btw: Tak for ascending/descending
Link to comment
Share on other sites

I search.php

/* Classic search */

if ($query = trim(Tools::getValue('search_query')))
{

$query = '"'.$query.'"'; // <-- indsæt dette, så får du de rigtige hits på logitech g15, så søger den på sammenhængende ord, og ikke både og


if (!Validate::isValidSearch($query))

Link to comment
Share on other sites

I search.php

/* Classic search */

if ($query = trim(Tools::getValue('search_query')))
{

$query = '"'.$query.'"'; // <-- indsæt dette, så får du de rigtige hits på logitech g15, så søger den på sammenhængende ord, og ikke både og


if (!Validate::isValidSearch($query))


Takker lige på forhånd her, for Griebel kæmper en lille kamp her for at hjælpe mig via PM.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...