Jump to content

Betalen op rekening


Feriebolig

Recommended Posts

Waaraan moet zo'n module aan voldoen dan?

In de standaard installatie van Prestashop zijn al bankoverschrijving en acceptgiro modules aanwezig. Daarnaast zijn er een aantal factoringbedrijven, zoals Afterpay, Klarna, McFactor, e.d. Deze bedrijven voeren een creditcheck op klanten uit en regelen de incassoafhandeling. Maar hier zijn wel aardige kosten aan verbonden. In elk geval Klarna biedt een Prestashop module aan voor integratie met je webshop, van de anderen weet ik dat niet.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Waaraan moet zo'n module aan voldoen dan?

In de standaard installatie van Prestashop zijn al bankoverschrijving en acceptgiro modules aanwezig. Daarnaast zijn er een aantal factoringbedrijven, zoals Afterpay, Klarna, McFactor, e.d. Deze bedrijven voeren een creditcheck op klanten uit en regelen de incassoafhandeling. Maar hier zijn wel aardige kosten aan verbonden. In elk geval Klarna biedt een Prestashop module aan voor integratie met je webshop, van de anderen weet ik dat niet.

ik ben nieuw in prestahop en ben net begonnen om het te configureren. inmiddels is mollie gelukt voor ideal betaling. hoe heten de standaard modules die bankoverschrijving en acceptgiro mogelijk maakt?

Link to comment
Share on other sites

Zo ziet het er bij mij uit in de back en front office.

 

Frontoffice: 52127702848607540583_thumb.png

 

Backoffice: 54865539317389422216_thumb.png

Hartelijk dank! het werkt. by the way, weet je hoe ik tekst in mijn nederlandse standaardtemplate kan aanpassen? sommige nnederlandse zinnen zijn niet gespeld of lopen niet goed. Advies?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...