Jump to content

Kategorier forsvinder når man går i checkout


ullabulla

Recommended Posts

Har du tjekket, at du ikke har fjernet kategorierne fra "krogen" når man går til kassen? Dette sætter man under Moduler, Flyt et modul, hvor der så er mulighed for at indtaste på hvilke sider et modul ikke skal vises.

 

Jeg har stort set skrabet alt af i min shop, når kunden har klikket Bestil nu - jeg ser ingen grund til, at de skal bruge tid på at tage stilling (blive forstyrret) af alle mulige elementer under deres købsproces. Idet man må formode at kunden ved et klik på "Bestil nu" har til hensigt at gennemføre et køb.

 

EDIT: var lidt for hurtig - jeg har lige forsøgt at lægge noget i kurven og kan godt se, at blokken kategorier bliver stående men er tom - det er ikke det samme som jeg skriver ovenfor. Jeg lader det dog blive stående, da jeg stadig mener at det er relevant at simplificere købsprocessen mest muligt.

 

Beklager, det giver ikke lige dig en løsning, men andre byder nok ind....

Link to comment
Share on other sites

Og det har jeg så en kommentar til. Altså det med at fjerne "alt" når man går til købsprocessen.

 

(Og så ved jeg godt, at prestafan1234 "kun" er på version 1.3.x.x.)

 

Men i 1.4.x.x. er der kun knappen "Til kassen". Det opfatter jeg ikke som ensbetydende med, at kunden mener er færdig med at købe ind. Så at skrælle alt af er efter min mening at gøre det besværligt for kunden at handle videre.

 

Det giver selvfølgelig ikke svar på dit spørgsmål, for det svar har jeg ikke. Hos mig (version 1.4.3.1) forsvinder indhold i katagorien ikke. Så måske er det et problem der er opstået i 1.4.4.x?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

havde selv også samme problem.

oplever dog når jeg deaktivere funktionen "ajax" at så ændres måden hvorpå kunderne handler.

altså før, når kunden trykkede "tilføj til kurv" så nærmest "svævede" varen over i kurven.

nu når kunden trykker på "tilføj til kurv" så blir man automatisk sendt om til kurven, hvor varen så ligger i.

kan man ikke ændre således at kunden blir ved at være på siden med varerne?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...