Jump to content

Forretningsbetingelser m.m....


Sarah1101

Recommended Posts

Hej alle!

Jeg er efterhånden ret tilfreds med designet på min side - nu mangler jeg blot teksten...

Jeg er ret i tvivl om, hvad man skal skrive under forretningsbetingelser, om os osv. Har I nogle links?

Altså jeg ved godt, at man bare kan kigge på andre sider, men er der ikke et sted med et tekst man bare kan kopiere, og så selv indsætte navn, cvr osv.? Jeg vil gerne have det 100% korrekt nemlig.. Har ledt på Skat's hjemmeside, men synes ikke lige at jeg kan finde noget...

Btw - hvilket regnskabsprogram bruger I? Jeg har efterhånden brug for at få ordentligt styr på regnskabet...

Link to comment
Share on other sites

Desværre er det ikke gratis. Men det koster ikke noget særligt. En gratis udgave er DanLet, men så skal du selv sætte hele din kontoplan op - det klarer summasummarum for dig.


Nu kan det godt være at jeg er langsomt opfattende, men hvad mener du med kontoplan?
Link to comment
Share on other sites

en kontoplan er alle de konti du kan bogfør på i regnskabsprogrammet. Konti til varekøb, varesalg, repræsentation, løn, telefon........
Summasummarum findes i en gratisudgave som tillader 300 posteringer. Det er langt fra nok til en virksomhed, men rigeligt til at finde ud af om det kan bruges.

Link to comment
Share on other sites

en kontoplan er alle de konti du kan bogfør på i regnskabsprogrammet. Konti til varekøb, varesalg, repræsentation, løn, telefon........
Summasummarum findes i en gratisudgave som tillader 300 posteringer. Det er langt fra nok til en virksomhed, men rigeligt til at finde ud af om det kan bruges.


Det vil jeg kigge nærmere på, 1000 tak ;) Jeg er en dør til det med regnskab, og det er bestemt ikke det jeg synes er sjovt, men må bare op på hesten.

Må jeg spørge hvilke/hvillken side du har?
Link to comment
Share on other sites

selvfølgelig :) www.photogadget.dk


Nå ja - det vidste jeg egentlig godt...

Noget af det, jeg er mest spændt på, når shoppen endelig er klar til åbning, er hvor meget trafik jeg kan skabe. Er ret nervøs for at brænde inde med mine ting.
Har du god profit og trafik på siden?
Link to comment
Share on other sites

Jeg er udemærket tilfreds. Min avance på varerne er ikke særligt høj men jeg driver det også ved siden af et fuldtidsjob så jeg skal ikke leve af overskuddet. Jeg har markedsført via google adwords og indlæg på diverse fotorelatede sider og det har nu efter et par måneder givet mig ca 120 unikke besøgende hver dag.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...